Sayfalar

30 Haziran 2013 Pazar

Bigbang favori 10 şarkım

Kendi şahsım adıma konuşacak olursam Kore'nin en iyi grubu BIGBANG der geçerim. :D Genel olarak koreli grupları sevsem de tüm üyelerini ya da tüm şarkılarını sevdiğim bir grup olmamıştı ta kiiii BIGBANG'e kadar.Şimdi size bana göre Top 10 şarkılarımı paylaşacağıım. :)

10-Beautiful Hangover
Bu şarkıyı daha dün dinledim çok çok güzel değil ama kötü de değil orta karar diyoruz ve sıralamaya 10.sıradan giriş yapıyooor :D

9-Monster
İlk bu şarkıyı çok beğenmiştim ama şu an etkisini yitirdi desem yeridir yine de çok farklı bir tarz çok güzel bir şarkı bence. :D

8-Tell me goodbye

Bu şarkıyı ilk dinlediğim de benim favori şarkım buuuğğğğ diye bayağı bir yırtınmıştım ama çok dinlemekten olsa gerek biraz etkisi geçti artııık :D Bu şarkıdaki favori kısımlarım ilk kısımda bir "Yeah" diyorlar orası diğeri de TOP rap kısmı :D

7-Lie
Bunu ilk dinlediğim de pek sevmemiştim ama şimdilerde bayağı hoşuma gidiyor. :D

6-Tonight

İlk dinlediğim de bu şarkı Bigbang'in en iyi şarkısı hobaleeeyyy diye ortalıklarda gezinirken listeye 6.sıradan giriş yapıyor kendisi nerden nereye :D

5-Garagara go

Bunu da dün keşfettim ha ama çok çok çok güzel özellikle de müziği bayıldım!!

4-Haru Haru

Klipte Park Min Young kızımızı görünce ayrıca sevdiğim bir şarkı olur kendileri sözleri filan da çok anlamlıydı ayrıca Türkçe alt yazılı klibini şu an bulamadım da bir ara siz bakıverirsiniz artık. :D

3-Fantastic Baby
Bir kere dinledin mi insanın ağzına takılıyor hemen ya :D waoww fantastic baby dance!

2-Hallelujah

 Bunun direkt videosunu koyamıyorum bulunamadı filan diyor saçma saçma siz burdan izleyin   gördüğüm en iyi canlı performansları bence.

1-With U

Bu şarkıyı da dün keşfettim Hallelujah'ı tahtından etti resmen :D Çok çok çok güzel bir şarkı ya :D


Dediğim gibi bu benim Top 10 listem sizinkileri de merak ediyorum, yorumsuz bırakmayın. :)

2 yorum:

  1. Omg, I LOVE Bigbang! But I never heard "Wish U", thank you so much for sharing!

    Would you like to follow each other on GFC/Bloglovin? Junniku blog [Click!]
    - A Korean fashion, beauty and lifestyle blog!

    YanıtlaSil