Sayfalar

24 Haziran 2013 Pazartesi

Gu Family Book Dizisi ve Bu Hafta Olacak Finali

Ahh ahh Gu Family Book...
Bu hafta finale girecek ve aramızdan ayrılacak bir dizi daha. :D İzlemeyen varsa direk başlasın derim çünkü Lee Seung Gi ve Suzy kaçmaz .Hatta şuan bunu okumayı bırakın direk diziye başlayın o derece.

En sevdiğim dizim The Princess Man'e bazı konularda benzediğinden daha çok sevmiştim Gu family Book'u.Şimdi izlemeyenler için bir Previously On Gu Family Book yapalım...

Şimcik başrollerini dediğim gibi Lee Seung Gi-kısaca my girlfriend is a gumiho'daki çocuk- ve Suzy-dream highdaki kızımız- paylaştığından zaten Korecanlar tarafından hemen popüler oldu bu dizi.


Dizinin ilk bölümünü açtığınızda Seung Gi ve Suzy'yi göremedik diye korkmayın.Şahsen ben korkmuştum nerde lan bunlar diye. :D Fakat meğersem ilk geçmişten başlıyormuşuz.Tarihi dizi olduğuna göre geçmişin de geçmişi yani esas oğlanımız Kangchi(Lee Seung Gi)'nin anne babasının aşk hikayesinden.Normal bir aşk hikayesi mi peki?Tabiki hayır zaten Kore dizilerinin en normalinde bile gerçek dışı şeyler koyuyorlar ama bizim burdaki karekterciklerimizin aşkı iyice fantastik boyutta.Bir Bella ve Edward gibi diyebiliriz ama çok daha güzeli tabiki :P

Bu çiftimiz Wol Ryung ve Seo Hwa çifti.Wol Ryung cuğumuz şirin mi şirin,masum mu masum bir orman koruyucusu gumiho,Seo Hwa da başına gelmedik bir kalmadık bir kızcağızımız.Bu Seo Hwa cığımızın soylu ailesi bir pislik tarafından öldürülüyor ve kızımız da gisaeng(geyşa) evine satılıyor.Bizim prens gumiho da onu kurtarıyor,ormanda birlikte mutlu mesut yaşıyorlar.Tabi bizim Wol Ryung durur mu o da insan olmak istiyor Seo Hwa'yla insan hayatı yaşamak için.Ama bir sorun var bu aşkta Seo Hwa,Wol Ryung'un insan olmadığını öğrenip triplere girecek.Neyseki hamile kalmış,çünkü Wol Ryuıng'un yerini bizim Lee Seung Gi yani Kangchi alıcak..

3.bölümden sonra Kangchi ve Yeo Wool'ün ilişkisi başlıyor.Suzy'nin oynadığı bir karektere ilk defa bu kadar ısındım.Çünkü Yeo Wool öyle güçsüz mıymıntı kızlardan değil.Alıyor kılıcını sokakta var mı bana yan bakan dercesine dolaşıyor. :D Kangchi'miz ise 100 yılın hanının sahibi tarafından evlatlık alınıyor ve yarı gumiho olduğu içinde üvey babasının ailesine şans getiriyor.Sonra bu ikilimiz tanışıyorlar.İlginç :P

Şimcik birazda finaldeki tahminlerimden söz etmek istiyorum.AĞIR SPOİLER İÇERİR İZLEMEYENLER UYARILDI!

-Öncelikle ben hala Seo Hwa'nın öldüğüne inanamıyorum nasıl ölür o ya,hala geri gelecek diye bekliyorum.(umutlarımı kırmayın)Wol Ryung sahnelerinde çok heyecanlanıyordum şimdi o da gitti Seo Hwa'nın yanına yattı mezar gibi de kapadı mağarayı içim gitti valla.Nerdesin Wol Ryung :(

-Bu arada bu diziyi izleyip Seo Hwa ve Wol Ryung karşılaştıklarında ve Wol Ryung onu hatırladığında ağlamayana ben insan demem arkadaş.Nasıl bir sahneydi o,dizi bitiminde açıp açıp tekrar izleyip ağladım psikopat gibi.


-Yeo Wool ve Kangchi kaderde birinin ölcek olmasının yazılması senaristlerin bizi bir nevi trolleme şekli olarak düşnüüyorum.Bakın finalde ikisi de ölmedi keh keh yapıcaklar sanki. :D Hele oldu ki öldürsünler kendi göz yaşlarımın arasında boğulup öleceğimden senaristlere söveceğim kesindir.

-Şu pislik herif de geberip gitse artık adı neydi Jo Gwan-Woong mu ne kısaca pislik demek yeterli bence.Ölüp gitse artık yoksa kılıcımı kuşanıp ben girecem diziye. :D Amiral Lee Soon Shin adamım zaten bu konuda ona güveniyorum,bastır Amiral!!






5 yorum:

  1. The princess man bitse de buna başlasam o kadar övdün ki çok merak ettim başrol oyuncusunu da çok severim bilirsin. :D

    YanıtlaSil
  2. Lee Seung Gi... Hayranım her bir şeyine. Gülüşüne, duruşuna, sesine, köfte dudaklarına(bence öyleler :P), pofuduk yanaklarına (yanaklarını ısırmak istiyorum da :D), davranışlarına...
    Suzy... Bir kız bu kadar şeker, bu kadar güzel olabilir. Sanırım kendisinden estetik yokmuş. Kore'de estetiksiz güzel olarak iki kişiyi gösteriyorlar: Park Shin Hye ve Bae Soo Ji nam-ı diğer: Suzy. Estetik güzeli olmayan tek Idol diye biliyorum kendisini *.* Tabii pek de emin değilim bu konuda ama kendisine hayranım yani. Bunu söylemek için bu kadar uzattım lafı :P

    !Spoiler içerir diziyi izlemeyen okumasın!:
    Ben Seo Hwa'ya başta çok kızdım ama sonra da çok üzüldüm yahu... Keşke ölmeseydi de mutlu mesut yaşasalardı...
    Yeo Wool'ün ölme konusuna gelince... Ölürse ben de ölürüm leeen! Kang Chi ne çekti be ölümlerden ne çekti... Umarım Yeo Wool ölmez de senaristler bizi bu sefer sevindirir. Zaten Wol Ryung korkarsan kaybedersin demişti oğluna... Of, bilemeyeceğim sinirlerim bozuk zaten dizi bitecek zaten *.*

    YanıtlaSil
  3. Ya şu Koo Wol-Ryung'un arkadaşı yaşlı amcanın deyneğine hayranım. Müthiş bi tasarım :D Ben de istiyorum

    YanıtlaSil
  4. Diziyi çok severek izleyen kore aşıklarından biriyim keşke 2. szon çekilse ama hayal finali zaten çok fena ilk izleyecekler için süpriz olsun http://www.asyadizi.org/bolum/gu-family-book-24-bolum-final-turkce-izle/

    YanıtlaSil