Sayfalar

24 Haziran 2013 Pazartesi

Koreyle nasıl tanıştım?

Aslında kore maceramı





6 yorum:

  1. Hala vazgeçmedim SHINee sevme potansiyeli var sen de hahahaha.Ama BIGBANG'ı sevmene sevindim açıkcası,sen yerine ben rahatladım bi grubu seviyon diye artık ahdjshdjashjd.

    Ve güzel güzel okurken bi anda Koreli pampalarımıza laf gelmiş.Kızım biz de Kore'ye gidince herhangi bir Kim bilmemne bulmıycaz yane standartlarım Lee Minho'dan başlıyor. :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hedefim yüksek yukarlardan uçarım diyorsun yanı aferin bebeğime :P

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Ben de geçtiğimiz kasım ayında BOF izleyerek tanıdım Kore'yi.
    O zamandan beri deli gibi K-Drama izliyorum. 14. dizimdeyim :D
    Yalnız ben pek tanımıyorum K-Pop gruplarını :/ Onları da tanıtırsanız blogda süper olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kpop kısmını crytal baya baya iyi tanıtır.
      Ben de onun sayesinde yeni yeni tanıycam :D

      Sil
  4. You are beautiful'u izledim ve ilk You are beautiful izleseydim Yong Hwa'yı bu kadar sevmeyebilirdim ahahah :D

    YanıtlaSil