Sayfalar

24 Haziran 2013 Pazartesi

Kore sevmeyen insanlarla mücadele etme yöntemleri

Tüm Korecan'ların ortak sorunu ''Iyy Kore mi o da ne :S '' diyen şuursuz bir insan topluluğudur.

-Ne tarz müzik dinliyosun?
Ben:İşte rock,pop felan ve tabiki k-pop
-Kpop ne ya?
Ben:Kore pop yani Güney Koreli şanatçılar söylüyor,ben Güney kore seviyorum ya.
-Güney Kore mi seviyosun?*yargılayıcı bakış fırlatmalar* Nesini seviyosun hepsi birbirine benziyo,çekik çekik
Ben:Amerikalı şarkıcılar birbirlerine ne kadar benziyorsa o kadar benziyorlar bence.Ben genellikle müzik,dans ve şova önem verdiğimden beni rahatsız etmiyor Asyalı olmaları.
-Ay saçmalama çang çong nesini seviyorsun,dinlenmez ki o
Ben:Eğer dinlersen çang çongtan ibaret olmadığını görüyorsun zaten ama hiç bilmediğin bir konuda bir müzik türüne bu kadar etiketleme yapmanı doğru bulmuyorum açıkcası.
-Ne olursa olsun ben birbirine benzeyen çekiklerin yaptığı müziği dinleyerek kendimi düşürmezdim.
Ben:Farklı tarz bir müzik dinlemenin kendini düşürmek olduğunu mu düşünüyorsun?Senin böyle düşünmenin ırkçılık olduğunun farkında değilsin heralde.Çekik olmaları dışında seni rahatsız eden başka bir özellikleri var mı?
-....
Ben:Yok heralde. :)


Aslında böyle şuursuzlara cevap verme tenezüllününde bile bulunmayın,hee diyip geçin.Ama bazen dünyanın en gereksiz insanları gelip yorum yapıyor ya,işte o zaman patlıyorum.Benim zevkim seni mi gerdi kızaam :D

5 yorum:

  1. Ahahaha atara gelmişsin beybi :D
    Ben de bir kere Kuzey kore mi dinliyon demişlerdi ben de Güney kore diye düzeltmiştim o günden beri sınıfta adım Kuzey koreli oldu öyle dedim diye dalga geçiyorlar. :D Ben de ilk ıyk çekik demiştim ama şu an hastasıyım onlara da zaman vermek gerek :P

    YanıtlaSil
  2. Ben hiçbir zaman önyargılı olmadım ve kendi isteğimle başlamıştım K-Drama izlemeye ve o gün bu gündür Kore aşığı bir insanım :D

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle merhaba diyeyim :)
    Patlamamak elde değil ki :)
    "Ne anlıyorsun ki?" En son sinir olduğun soru bu tipi durumlarda. Bir şey anlıyorum ki dinliyorum dimi. Farklı şeylere hep tepkiliyiz nedense. :)

    YanıtlaSil
  4. Ve de blogunuz hayırlı olsun ^^

    YanıtlaSil