Sayfalar

29 Haziran 2013 Cumartesi

Music Bank 7 Eylül 2013'te Istanbul Ulker Sports Arena'da

 Evet nihayet Music Bankimiz resmi olarak duyuruldu.Dunden beri sehir disinda oldugumdan yazi yazamadim ama suan dayanamayip telefondan yazi yolluyorum.

Oncelikle Music Bank dedigimiz olay toplam 5 grup 1 solo sarkicinin katilacagi bir kpop konseri niteligini tasiyor.

Bilet fiyatlari tam aciklanmamis olsa da 100-450 tl arasinda satin aldiginiz yerin sahne onune konumuna gore bilet fiyatlari da ona gore oynayacaktir.




Konser Ulker Sports Arena'da gerceklesecek.Daha once Jennifer Lopez konseri dolayisiylan orda bulundum baya genis en arkadan bile rahat rahat izleyebiliyorsunuz konseri.Bizim eve yakinligi dolayisiyla da ayrica sevindim burda yapilmasina. :D

Simcik gelecek gruplara sevindim mi uzuldum mu belli degil.Haydi bakalim kim geliyormus taa Korelerden bizlere konser vermeye.

1-BEAST 

2-Miss A

3-MBLAQ

4-Ailee

5-FT Island 
6-Super Junior

Simdi ben bi ne bekliyordum SHINee tabiki gelceklerine emindim hatta ama ektiler beni :P ya da baska SM ve YG gruplari ki YG hic yuzunu gostermedi bile.. Neyse geldiklerine sukredelim ve gelen gruplara odaklanalim bizler de.

1 yorum:

  1. SuJu fanları çok sevinmiştir de CN Blue ve SHINee bekleyinler hüsrana uğradı Ft. Island ile avunuruz artık napalım. :D

    YanıtlaSil