Sayfalar

24 Haziran 2013 Pazartesi

Sevilesi KPOP gruplarının en güzel şarkıları Part 1

Bunlar tamamen benim düşüncem,herkesin favori klip şarkısı farklı olabilir ama haydi bakalım girdik bi kere bu işe başlıyorum.:D

SHINee-Lucifer
En en en sevdiğim kpop grubu,hard core bir shawol olduğumdan ilk başta SHINee geliyor dalayısıylan.

BIG BANG-Fantastic Baby
Gün içinde 1 kere bile dinlesem bütün gün WOW Fantastic Baby diye dolaştığım şarkıdır.Kendisi Korecan olmayan arkadaşlarımın bile beğenisini kazanmıştı.
 

SS501-Love ya
Beni kpop gruplarına bulaştıran illet şarkı.iTunes'da hala en çok dinlediğim şarkı olarak gözüküyor,nasıl bi dinlemişsem artık.

CN Blue-I'm a Loner
Bu şarkı CN Blue'nun tartışmasız en iyi şarkısıydı bence.

TVXQ-Mirotic
Kpop'un krallarının 5li iken yaptığı müthiş şarkı.

SNSD-Genie
Evet bu şarkı sonelere gelsin.

f(x)-Hot Summer
Aslında ilk dinlediğimde pek sarmamıştı ama şimdi her gün dinliyorum,benim için Electric Shock'u bile geçti.

B.A.P-One Shot
Dinler dinlemez sevdiğim,müthiş bir şarkı.

T-ARA - Sexy Love
Aslında buraya CRY CRY mı yazsam Sexy Love mı bilemedim.Tavsiyem ikisine de bakın.

2PM-Hands up
Aslında 2PM'in adam akallı dinlediğim tek şarkısı.Eğlenceli bir şarkı.
 

EXO-MAMA
Exo'nun çıkış şarkısı,zamanında ne dinlediydim :D

 

 KARA-Step
KARA'yı bu şarkıyla tanıyıp sevmiştim.
 

 FT Island-Hello Hello


2NE1-I'm the best
Kpop tarihinin en iyi şarkılarından biri.Bi anda özgüven patlaması yaşıyorsunuz. :D

Miss A-Goodbye Baby
Miss A'nin en sevdiğim şarkısı ki Suzy fanı olduğumdan baya bir sevdiğim şarkıları var.

4MINUTE-Volume Up
 

SECRET-Poison
 Biraz seksi bi klipti ama seviyorum şarkıyı :D

MBLAQ-Smoky Girl
Bu şarkı yeni çıktı daha ve zırt pırt dinlediğim şarkılar listesinde.
Devamı gelecek...

6 yorum:

  1. Bizim senle favori şarkılarımız farklıymış onu anladım. :D
    Tanımadığım grupları da dinliycem bakalım ama bence 2NE1- Fire çok daha gaza getiriyor. :D

    YanıtlaSil
  2. CNBlue, F.T. Island, Miss A ve T-ara zaten severek dinlediğim gruplar.
    Şarkıların hepsini dinledim; SHINee, BIG BANG, SNSD, EXO, 2NE1 ve SECRET gruplarının şarkılarını beğendim.
    Bu grupları incelemeye alacağım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. Ben bir boice'um. Cnblue'nun bi şarkısının bu listede olmasına çok sevindim:) Şarkının şu ''daridiridaraptu'' kısmı yok mu? Şarkıyı dinleyen herkesin ağzına takılmıştır. :D Bu listedeki çoğu grubu dinlemiyorum ama en iyi şarkıları koymuşsunuz. Gerçekten çok iyi bir liste olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya o kısma ben de bayılıyorum ben de bir Boice'um aynı şekilde crystal da.Teşekkür ederiz. :)

      Sil
    2. Crystal tuğçe sanırım. İkinizden biri Tuğçe, tam çıkaramadım :D Tuğçeyi tanıyorum.

      Sil
  4. en sevdiğim erkek grup(lar) : SS501 (beni kore hayranı yapan grup) ve ExO
    en sevdiğim kız grup(lar) : T-ara ve 4Minute

    YanıtlaSil